IN 2023, THE LION WILL ROAR FIVE TIMES (LOUDER)

 

Već 125 godina Peugeot Motocycles doprinosi pisanju povijesti urbane mobilnosti svojim motoriziranim vozilima na dva i tri kotača.

Sve je počelo davne 1898. godine, na sedmom sajmu Salon du Cycle et de l'Automobile, kada je Peugeot Motocycles predstavio prvi motocikl opremljen de Dion-Bouton motorom. Ovo je bio samo početak povijesti isprekidane uspjesima i inovacijama. Od tada su ga obilježili mnogi vrhunci, poput prve utrke Bol d'Or 1952. s motociklom Peugeot 175, prvim skuterom s plastičnom karoserijom u Europi, prvim masovno proizvedenim električnim skuterom (Scoot'elec, objavljen god. 1996.), prvi skuter od 125 ccm koji je standardno opremljen ABS-om, a odnedavno i potpuno iznova izumljena i povezana verzija Peugeot Metropolisa s 3 kotača.

EICMA 2023

2023: godina za pamćenje za Peugeot motocikle.

Povodom sajma EICMA 2022, Peugeot Motocycles predstavlja pet novih modela, koji utjelovljuju mačkasti i inventivni DNK marke Peugeot na najhrabriji način ikada

Svojim novim modelima, Peugeot Motocycles ponosno ističe svoje porijeklo, dok gleda u budućnost. To uključuje potpunu reinvenciju kultnih modela, povratak marke u segment motocikala, kao i u segment maksi skutera, i naravno, novi - i dugo očekivani - električni model na dva kotača. Novo doba, novi identitet i linija nove generacije koja će nastaviti predviđati i odgovarati na mutacije urbanog života.

XP400 ALLURE

XP400, na raskrižju između vrhunskih urbanih skutera i motocikala. Skuter koji tjera umove na putovanja, i ne samo.

S XP400, Peugeot Motocycles je napravio novi ulazak u GT segment. Slijedeći trend i uspjeh SUV vozila u automobilskom sektoru, marka nudi snažno vozilo, kako u pogledu dizajna tako iu smislu funkcionalnosti. Proizveden u Francuskoj, XP400 upotpunjuje obitelj Premium vozila marke.

PM-01

PM-01, urbani motocikl jedinstvenog Peugeot stila

S PM-01, Peugeot Motocycles se snažno vraća u segment motocikala. Potez koji mu omogućuje daljnje proširenje ponude urbane mobilnosti.

e-Streetzone

e-Streetzone: Kada urbani život postane električan

Otkriven na Pariškom sajmu automobila u listopadu 2022., e-Streetzone dovršit će veliku obitelj električnih vozila koja vijore Peugeotovu zastavu. Ambiciozna strategija za marku oko elektrificiranih vozila koja potvrđuje želju za podrškom urbanoj i prigradskoj mobilnosti danas i sutra, na dva i četiri kotača.

DJANGO EVO

Peugeot's Allure i moderna elegancija, za one koji vole stil.

Lansiran 2014., Django se pojavio u ponudi kao neo-retro skuter odajući počast Peugeotovoj povijesti, kako u svijetu automobila tako iu svijetu dvokotača. Snažno inspiriran modelom S55 iz 1953. sa svojim zaobljenim, tečnim i izduženim linijama, Django je preuzeo uzore iz 1950-ih i 1960-ih. Također je crpio svoj stil iz detalja kao što je rešetka 402 DARL'MAT Special roadster sport iz 1937. godine, automobila sa širokim blatobranima i istaknutim motorom kakvi su se izrađivali u to vrijeme. Vrlo nostalgična estetika koja je Django učinila vintage modelom s modernom tehnologijom par excellence.

Peugeot Tweet

Novi Peugeot Tweet, novi bestseller za visoke kotače

Cijenjen zbog svojih velikih kotača, stabilnosti i praktičnosti, Peugeot Tweet je jedan od najprodavanijih automobila na dva kotača u Europi, posebice u Španjolskoj i Italiji.

Peugeot Metropolis

Trokotač, francuska priča

Europa je sada najveće svjetsko tržište za skutere na tri kotača, a predvode ga četiri zemlje: Francuska, Njemačka, Italija i Španjolska. Osim toga, samo Francuska ostvaruje više od 50% europske prodaje. Inovativan, učinkovit i siguran, skuter na tri kotača postao je nezaobilazan dio francuske i europske gradske mobilnosti. Evo nekoliko objašnjenja

Django Classic

Neoretro i francuska elegancija

Svojim neoretro izgledom, Django nudi putovanje u prošlost do nastanka Peugeota i njegovih kultnih kolekcija, u vrijeme kada je Peugeot dominirao tržištem motocikala, zahvaljujući snažnom i poznatom brendu. Inspiriran legendarnim S55 iz 1953. i S57 iz 1955., prvim skuterima marke, Django spaja nasljeđe stoljetne marke sa svojim vizionarskim karakterom. Svoj stil također crpi iz detalja kao što je rešetka 402 DARL'MAT Special roadster sport iz 1937. godine, automobila sa širokim blatobranima i istaknutim motorom kakvi su se izrađivali u to vrijeme. Vrlo nostalgičan izgled koji Django Classic čini vintage modelom s modernom tehnologijom par excellence.

Pulsion

Moćni skuter proizveden u Francuskoj

Kisbee

Najprodavaniji model u 27 europskih zemalja, s oko 220.000 distribuiranih jedinica, Kisbee je referentni urbani skuter od 50 ccm. Praktičan, ekonomičan i jednostavan za vožnju, zadovoljava potrebe i početnika i iskusnih vozača.

SPEEDFIGHT

Urbani sportaš

S rekordnom prodajom od preko pola milijuna primjeraka diljem svijeta, Speedfight je postao pravi mit u segmentu 50cc skutera. Četvrti u sagi, Speedfight 4 ima izgled koji proždire asfalt: vitka linija, oštre oči s lećastim prednjim svjetlima, aerodinamična njuška, širom otvorene škrge i razmaknuti spojler. Njegov 4-taktni motor osigurava živahno pokretanje za slobodnu vožnju.

Speedfight 4 savršeno je povezan s vremenom. Ima 12V utičnicu u prtljažniku, USB utičnicu ispod digitalne mini-kontrolne ploče i opcijski RAM X-Grip držač za pametni telefon.

e-Streetzone Cargo

e-Streetzone Cargo dizajniran je za profesionalce: stražnji prtljažnik posebno dizajniran da izdrži teret od 20 kg, robusnost koja mu omogućuje da izdrži posebno redovitu i dugotrajnu upotrebu.

Novi model tvrtke Peugeot Motocycles nudi visoku razinu performansi i pouzdanosti, zahvaljujući isprobanoj i testiranoj šasiji, koja je ista kao kod verzije s unutarnjim izgaranjem.

Novi Peugeot Tweet Cargo

Dostupan u 50cc i 125cc, Peugeot Tweet Cargo je specifičan razvoj za profesionalnu upotrebu: rešetka odobrena za nosivost do 34 kg. Sve ove prednosti pridodaju izvornim vrlinama ovog urbanog skutera s velikim kotačima (16"), koji je postao referenca u svojoj kategoriji zahvaljujući svojoj lakoći, kompaktnom stilu i izvrsnom rukovanju.